berit berg - alt innen media for en billig penge

Wednesday, September 12, 2007

Valgets kvaler




Jeg vil ikke akkurat kalle meg for politisk aktiv, men meininger har jeg mye av;) Og det er viktig å bruke stemmeretten sin. Jeg har vært fryktelig usikker foran årets valg, og tok derfor en skikkelig lang valgtest på din side. Utfallet var 70 poeng til FrP og 67 poeng til RV. Jeg trodde liksom det var partier som ikke var så enige, men de var begge enige med meg viste det seg. Så hvordan skulle jeg avgjøre hvem jeg skulle stemme på når partiene fikk så likt resultat? Jo, jeg bestemte meg for å google opp begge partiers ledere, og da var jeg ikke i tvil. Energien Siv Jensen utrstråler er jo en klasse for seg, mens han Dahle i RV passer bedre som bestefar etter min mening. Så mens Showgirls går for fulle hus (med opptil flere nysingle på scenen GO GIRLS!), håper jeg Siv Jensen lar seg inspirere av drven deres og feier energien sin over landet. Kul stil har hun og;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home