berit berg - alt innen media for en billig penge

Thursday, September 27, 2007

Si hva du vil - men kul stil har hun



Jeg har nok vært med å snakke dritt om Pia Haraldsen jeg altså. Den opptredenen på Ingrid Alexandra sin dåp var jo et kapittel for seg. Men jeg syns hun skal ha for at hun liksom bare står på-uansett vær og vind. Og nå når jeg ser den freshe nye websiden hennes så må jeg bare si at jeg nesten ble en Pia-fan! Særlig den kule stilen hennes falt jeg pladask for. Utrolig kul og rocka smak. Jeg har en drakt som ligner litt på den oladrakta hennes, men den er ikke så sexy. Hun er bare helt rå i klesveien den dama der asså.

The girlpower continues! Go PIA!

Å, forresten, er det noen som hører om et sted hun gir et av foredragene sine så si fra. Hadde elska og hørt henne live.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home